ALJOŠA BAGOLA - KAKO BITI V REDU?

Aljoša Bagola je eden najvidnejših predstavnikov slovenskega oglaševanja. Kot kreativni direktor že skoraj dvajset let snuje največje trženjske projekte v Sloveniji in v regiji. Za svoje delo je prejel več kot 100 nagrad na domačih in svetovnih oglaševalskih festivalih. Je kolumnist in predavatelj.

Če hočeš biti srečen, moraš biti najprej v redu.

Dobro počutje je dandanes vedno večji izziv. Skrb za kariero, družino in vsakdanje obveznosti nam onemogočajo, da bi živeli izpolnjujoče in navdihujoče. Zato moramo razčistiti z bremeni, ki nam jih v obliki sodobnih zapovedi nalagajo mediji, zaposlovalci in nove tehnologije. Po njihovem moramo biti nenehno zaskrbljeni, odgovorni, učinkoviti, na razpolago, všečkljivi in tudi srečni. A sreče ni mogoče zapovedati. Če hočeš biti srečen, moraš biti najprej v redu.

V predavanju bom osvetlil načine:

  • Kako sodobni mediji ustvarjajo sodobno obnašanje?
  • Kakšne so pasti družbenih omrežij?
  • Kako so sodobni življenjski stili programirani?
  • Kako sam poskušan ustvarjati bolj odgovorno vsebino?
  • Predvsem pa, kako biti v redu.

Predavanje je podprla zavarovalnica Generali. Hvala!

Zaživite kakovostno in uspešno!

Skrbimo za dobro počutje in učinkovite nasvete. Postanite del naše zgodbe!